Sivustollamme käytetään evästeitä (cookies). Analysoimme evästeiden avulla kerättyjä kävijätilastoja ja tietoja voidaan käyttää mainonnan kohdentamiseen muilla sivustoilla.
Voit halutessasi myös kieltää seurannan ja evästeiden käytön. Lisätietoja
Vuonna 2011 perustettu Man in Van toimii kumppanina monitoimipaikkaisille yrityksille toimipisteiden ylläpidossa ja korjausrakentamisessa. Tavoitteemme on olla teknologinen suunnannäyttäjä ja markkinajohtaja monitoimipaikkaisten yritysten kunnossapitotarpeissa valtakunnallisesti.
Man in Vanin liiketoiminta käynnistetään huhti-toukokuussa kahden miehen voimin. Ensimmäisiä pilottisopimuksia solmitaan kesällä ja alkusyksystä. Liikevaihto ensimmäisenä toimintavuotena 60 000 €, toimeksiantoja 118 kpl.
Toiminta kasvaa tasaisesti, 1 milj. € rikki liikevaihdossa, yli 2 000 toimeksiantoa. Valtakunnallisia asiakkaita n. 20 kpl.
Pitkäaikaisen kehitystyön tuloksena otetaan käyttöön uusi Man in Van System (MIVS) -toiminnanohjausjärjestelmä. Järjestelmä kehitettiin yrityksen uniikkia liiketoimintamallia varten, koska riittävän hyviä valmiita järjestelmiä ei ollut tarjolla markkinoilla.
Liikevaihto n. 2 milj. €, toimeksiantoja n. 3 400 kpl.
Kolme sijoittajaa mukaan toimintaan, joista Olli Martinheimo valitaan hallituksen puheenjohtajaksi. Yritykselle toteutetaan brändimuutos ja kirkastetaan strategiaa.
Man in Van vakiinnuttaa toimintaansa valtakunnallisesti toimivien ketjujen toimittajana. Liikevaihto yli 3,5 milj. € ja kasvua yli 65 %.
Liikevaihto ylitti 4,7 milj. €, vuositason tilausmäärä liki 9 500 kpl. Omia työntekijöitä yrityksellä nyt 21 henkeä ja kumppaniverkostossa yli 500 paikallista yrittäjää.
Koronakriisistä huolimatta yritys sai solmittua merkittäviä asiakassopimuksia ja toimintaa kehitettiin vastaamaan asiakastarpeita pandemian keskellä. Merkittävät investoinnit toiminnanohjausjärjestelmän kehittämiseen jatkuivat.
Tehdyt toimet liiketoiminnan ja toiminnanohjausjärjestelmän kehittämisessä sekä uudet merkittävät jatkuvien palveluiden sopimukset toivat merkittävää kasvua vuoden aikana. Liikevaihto nousi 8,0 milj. € tasolle, mikä oli n. 85 % kasvu edellisvuoteen nähden. Työn alla on useita valtakunnallisia sopimuksia ja odotamme vahvan kasvun jatkuvan vuonna 2022.
Panostimme merkittävästi palvelutuotantomme laatuun ja tuotekehitykseen. Saimme myös solmittua merkittäviä valtakunnallisia sopimuksia, jotka pohjustivat seuraavan vuoden vauhdikasta kasvuamme. Liikevaihtomme oli 8,7 miljoona ja tilausmäärämme ylitti ensimmäistä kertaa 15 000 kpl.
Liikevaihtomme kasvoi yli 30 % ja ylitti ensimmäistä kertaa 10 miljoonaa ollen 11,7 miljoonaa. Kasvumme pohjautuu nyt ja jatkossa edelläkävijyyteemme alan ohjelmistokehityksessä sekä kasvavaan, laadukkaaseen kumppaniverkostoomme.
Tilausarvo per vuosi
Tilausarvo vuositasolla
Tilausmäärä per vuosi
Toimeksiantojen määrä vuositasolla
500+
paikallista kumppania
Noin 50
valtakunnallista asiakasta
Yli 4 000
asiakaskohdetta
30 000
toimeksiantoa vuodessa
Oma tiimi 40
henkeä
Liikevaihto n. 12 milj. €
(2023)
Oletko ammattilainen? Ryhdy alihankkijaksi!
Toimimme kumppanina valtakunnallisesti toimiville yrityksille toimipisteiden ja kiinteistöjen muutos- ja kunnossapitotöissä. Oli kyse sitten irronneen listan kiinnityksestä Espoossa, rikkinäisen IV-koneen korjauksesta Varkaudessa tai kosteusvahingon kartoittamisesta ja korjauksesta Kolarissa, voit luottaa siihen, että työ tulee hoidettua sovitusti.
Paikallisesti toimiva, koko Suomen kattava kotimainen, yrittäjävetoinen palveluverkostomme takaa, että työt tulevat tehtyä ammattitaitoisesti ja ajallaan. Man in Van toimii yhtenä yhteyspisteenä ja vastuutahona kaikkien töiden suhteen. Huolehdimme lisäksi muun muassa siitä, että vaadittavat turvallisuus- ja viranomaisvaatimukset täyttyvät. Ja totta kai varmistamme ja seuraamme, että laatu pysyy tasaisena.
Luomme asiakkaallemme selkeitä säästöjä ja helpomman arjen. Kun vastuu työstä on kerran välitetty Man in Vanille, ei sinun enää tarvitse huolehtia tuleeko työ tehtyä ja onko asialla ammattilainen – me pidämme siitä huolen. Töiden edistymistä voit seurata reaaliajassa helppokäyttöisen palveluportaalimme avulla.